Returservice og spesielle regler

Har du mottatt en defekt, feil eller skadet vare, eller ønsker du å returnere en vare, skal du søke om en returforespørsel.

Etter godkjennelse vil du motta en RMA-ordrebekreftelse, som er vedlagt en RMA-etikett:

Returforsendelser skal være påført den sendte RMA- etikett og være oss i hende senest på den oppførte dato. I motsatt tilfelle vil forsendelsen bli avvist ved mottak. Hvis du returnerer varer som ikke er dekket av RMA-ordrebekreftelsen, vil disse bli forkastet uten ytterligere varsel.

Bemerk vennligst nedenstående regler på brands som avviker fra de generelle reglene:

ACCO (GBC, Rexel & Leitz)

På maskiner:

  • Kjøpsdato fra sluttbruker
  • Modelltype og serienr
  • Enkel feilbeskrivelse

Brother

All reklamasjon skal kommuniseres direkte til Brother.
http://www.brother.no/support/contact-support:

  • Brother brukerstøtte: 22 57 75 90 (09:00 – 17:30)
  • Brother forhandlerstøtte: 22 57 75 00 / tast 2 (09:00 – 16:00)

Canon

Strimmelregnere

Dbramante1928

  • Sluttbrukers kvittering skal vedlegges.

DYMO

  • Ved reklamasjoner og defekte varer kontakter sluttkunden DYMO Hotline direkte på +47 2231 0922 eller via opprettelse av reklamasjon på www.dymo.com.

Epson

  • Sluttbruker skal henvende seg til Epson helpdesk +47 21 93 95 04 for å få et Dep.nr. (serienummer må oppgis). Deretter kontaktes 2foto hvor man oppgir Dep.nr., sluttbrukers kvittering og serienummer slik at vi kan lage en RMA.

Evoluent

Sluttbrukers kvittering skal vedlegges + angivelse af serienr.

HP printere

  • Ved reklamasjon følges prosedyre for retur av defekt HP printer.
    Foruten standard dokumentasjon, vedlegges også sluttbrukernavn og dato for kjøp (kvittering).

Logitech

  • Varen returneres med utførlig feilbeskrivelse.

MouseTrapper

Sluttkundesupport skal foretas ved å henvende seg til Mousetrapper kundesupport ved å fylle ut dette skjema her (husk å oppgi e-post adressen din, dette for en raskere tilbakemelding).

Sluttkunden tar kontakt med 2foto og viser til RMA nummeret, som tar saken videre med retur.

OKI

Alle returer håndteres direkte til OKI. OKI Hotline tlf.: 63 89 36 00, tast 2.
Ved defekte varer må skjema, som du finner på OKI sin hjemme side, fylles ut.

Olivetti supplies & TA regnere

Defekte varer sendes til vår servicemottaker Despect- følgende SKAL vedlegges:

  • Feilbeskrivelse fra sluttkunden
  • Fakturakopi fra sluttkunden

PanzerGlass

Sluttbrukers kvittering skal vedlegges.

SafeScan / TimeMoto

Hvis et produkt fortsatt er innen garantitiden og viser mangler, skal sluttkunden kontakte Safescan for å dobbeltsjekke om produktet har en feil: Telefon 0031 793631197 E-mail: support@safescan.com
Blir mangelen bekreftet, vil kunden bli bedt om å fylle ut en returforespørsel via https://www.safescan.com/en/account/new-product-registration. Etter å ha mottatt returforespørselen for sluttkunder, utsteder Safescan et RMA-nummer og en returetikett uten ekstra kostnad til sluttkunden. I tilfeller der en feil blir bekreftet og etter mottak av det defekte produktet, vil Safescan sende sluttkunden uten kostnad et nytt eller reparert produkt.

Sandberg

  • Varen returneres med utførlig feilbeskrivelse.

Verbatim

  • Varene returneres med utfyllende feilbeskrivelse, og sluttbrukers fakturakopi.
  • Garanti 24 måneder fra kjøpsdato.

Xerox

Kontakt Xerox direkte på tlf: 231 62299.
Vær oppmerksom på at Xerox kun har 3 måneders garanti fra fakturadato fra 2foto til sluttbruker.

Xerox XRC Hotline tlf: 23 16 28 15.
Les om Xerox’ livstidsgaranti om full kundetilfredshet her.